Evaluation:
Published: 14.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 1.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 2.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 3.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 4.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 5.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 6.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 7.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 8.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 9.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 10.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 11.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 12.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 13.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 14.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 15.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 16.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 17.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 18.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 19.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 20.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 21.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 22.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 23.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 24.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 25.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 26.
  • Research Papers 'Zīmolu vizuālās identitātes raksturojums', 27.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zīmolu vizuālā identitāte    4
1.1.  Zīmola teorētiskais jēdziens    4
1.2.  Zīmolu vizuālā identitāte    5
1.3.  Zīmola un tā identitātes veidošana    6
2.  Krāsu nozīme un mijiedarbība zīmolos    8
2.1.  Krāsu nozīme    8
2.2.  Krāsu mijiedarbība zīmolos    9
2.3.  Krāsu nozīme zīmolos    11
3.  Zīmolu Nike un Versace vizuālās identitātes raksturojums    13
3.1.  Nike un Versace zīmolu raksturojums    13
3.2.  Nike un Versace preču zīmolu izpēte    15
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
  Pielikumi    25
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem rādītājiem, kas patērētajam sniedz pirmo iespaidu par noteikto preci, zīmolam ir svarīga loma uzņēmumā, jo ar pārdomātu vizuālo noformējumu, tas piesaistīs liela mēroga sabiedrību, tādēļ uzņēmumu vadītāji ļoti pārdomāti veido savu vizuālo tēlu. Lai iegūtu plašākus panākumus ir vajadzīga piesaiste zīmolam, jo bieži zīmols netiek atpazīts pēc nosaukuma, bet pēc vizuālā tēla, ja cilvēkam ir vizuāli patīkams logo, tad arī, tas paliks atmiņā.
2. Mūsdienās ir liela nozīme zīmolam, nekā preces kvalitātei, jo patērētāji vēlas vizuāli pievilcīgas preces, ko var nodrošināt zīmols. Sabiedrība neinteresējās par preces modeli vai veidu, ja tas viņus apmierina, tātad zīmols ir novērtēts pozitīvi. Tādēļ, svarīgi būtu pievērst uzmanību katrai detaļai un piesaistīt tai noteiktu nozīmi pirms izmantot to zīmolu pilnveidošanā, patērētājs uzmanību pievērš katram sīkumam, tādēļ uzņēmumiem vajadzētu veikt dažādas aptaujas par sabiedrības uzskatiem pirms veidot pastāvošu logo.
3. Pasaulē valda noteikti stereotipi un sabiedrība nevēlas mainīt savu komforta zonu, tādēļ biežāk paliek uzticīgi vienam zīmolam, nekā mēģina ko jaunu. Tas arī raisa popularitāti un augošos ienākumus. Lai zīmols veiksmīgi konkurētu starp citiem globāli vadošajiem zīmoliem, būtu vajadzīgs veikt padziļinātu izpēti un anketēšanu par sabiedrībai patīkamām krāsām un formām, lai veiksmīgi izveidotu zīmola logo.
4. Nike un Versace zīmolu preces ir sasniegušas lielus panākumus, bet, tas neaptur šim firmām izlaist arvien jaunus produktus, tie turpina konkurēt gan savā starpā, gan ar citiem vadošiem pasaules zīmoliem. Lai veicinātu augošo popularitāti arī šiem globāli pazīstamajiem zīmoliem, būtu vajadzīgs sekot līdz vadošajām tendencēm un vairāk ražot preces jauniešiem un bērniem, kas spēj sniegt daudzveidīgāku pirmo iespaidu.

Author's comment
Atlants