Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Indigo bērni', 1.
  • Research Papers 'Indigo bērni', 2.
  • Research Papers 'Indigo bērni', 3.
  • Research Papers 'Indigo bērni', 4.
  • Research Papers 'Indigo bērni', 5.
  • Research Papers 'Indigo bērni', 6.
  • Research Papers 'Indigo bērni', 7.
  • Research Papers 'Indigo bērni', 8.
  • Research Papers 'Indigo bērni', 9.
  • Research Papers 'Indigo bērni', 10.
Extract

Indigo jeb ’’jaunā laikmeta bērni’’ ir bērni, kuriem ir citāds, izmainīts apziņas līmenis. Indigo bērniem piemīt jaunas, nepierastas un daļēji sarežģītas un neizprotamas personības un rakstura iezīmes, tādēļ jāmaina vecāku un skolotāju domāšana un izpratne pret jaunā laikmeta bērniem. Apzīmējumu ‘’indigo’’ ieviesa amerikāņu krāsu terapeite Nensija Anna Tape, kura viena no pirmajām izveidoja konceptu par dzīves krāsām. Indigo bērnu dzīves krāsa ir indigo (tumši zila), kura atspoguļo indigo bērnu personiskās iezīmes
· Viņu iekšējai būtībai ir skaidras dzīves patiesības un viņi dzīvo pēc augstāka līmeņa principiem. Ja indigo bērniem nav iespējas dzīvot pēc augstākajiem principiem, tā, kā viņi to izprot, tad kļūst depresīvi, pašiznīcinoši un bailīgi. Indigo bērni arī zina, ka jādzīvo saskaņā un līdzsvarā ar sevi un apkārtējo vidi. Ja vecāki un skolotāji liedz šiem bērniem rīkoties saskaņā ar viņu pārliecību, tas izraisa viņos lielu pretestību.
· Jūt, ka viss dzīvais ir jāciena, jāmīl un pret to jāattiecas kā pret vienotu veselumu. Viegli padodas komunikācija ar dzīvniekiem, augiem, dabu un bērniem. Bieži sarunājas ar ‘’neredzamiem draugiem’’.…

Author's comment
Atlants