• SIA "Stendera ziepju fabrika" sabiedrisko attiecību loma darbā ar daļējām publikām un mērķa grupām

     

    Essays3 Public Relations

Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Essays 'SIA "Stendera ziepju fabrika" sabiedrisko attiecību loma darbā ar daļējām publik', 1.
  • Essays 'SIA "Stendera ziepju fabrika" sabiedrisko attiecību loma darbā ar daļējām publik', 2.
  • Essays 'SIA "Stendera ziepju fabrika" sabiedrisko attiecību loma darbā ar daļējām publik', 3.
  • Essays 'SIA "Stendera ziepju fabrika" sabiedrisko attiecību loma darbā ar daļējām publik', 4.
  • Essays 'SIA "Stendera ziepju fabrika" sabiedrisko attiecību loma darbā ar daļējām publik', 5.
Extract

Savā darbā izlēmu noskaidrot SIA „Stendera ziepju fabrika” mērķus, auditoriju un daļējās publikas. Par pamatu šim darbam ņēmu 30 minūšu garu video interviju ar uzņēmuma dibinātāju un vienu no īpašniekiem Jāni Bērziņu. Video interviju ir veidojis LTV raidījums „Latvija var” sadarbībā ar lielāko biznesa laikrakstu Latvijā- „Dienas bizness”.1
SIA "Stendera ziepju fabrika" darbības pamatvirziens ir vannas kosmētikas un aksesuāru ražošana un tirdzniecība. Produkcija tiek ražota Latvijā, izmantojot dabīgas augu valsts izejvielas. "Stendera ziepju fabrika" savu darbību sāka 2001.gada 28.septembrī. Uzņēmuma dibinātāji ir Jānis un Zane Bērziņi. Uzņēmuma kapitāls ir 100% vietējas izcelsmes.2
Uzņēmuma galvenais mērķis ir iekarot pasaules tirgu un radīt konkurenci citiem vannas kosmētikas ražotājiem gan Latvijā, gan ārzemēs.3 …

Author's comment
Atlants