Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 1.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 2.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 3.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 4.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 5.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 6.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 7.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 8.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 9.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 10.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 11.
  • Summaries, Notes 'Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Viesnīcas numuru aprīkojuma un uzkopšanas atšķirības raksturojums ekonomiskās un lukss klases viesnīcās    2
1.  Latvija    4
2.  Mazgāšana un tīrīšana    5
2.1.  Ķīmiskie tīrīšanas līdzekļi    5
3.  Atkritumi    6
4.  Esošās kvalitātes situācijas tūrisma jomā Latvijā raksturojums    7
4.1.  Speciālas kvalitātes zīmes    8
5.  Ieskats kvalitātes izpratnes attīstībā    9
5.1.  Kvalitātes izpratne tūrisma nozarē Latvijā    10
6.  Kvalitātes jēdzieni    12
Extract

Lai apmierinātu tūristu vajadzības, lai stiprinātu tūrisma industrijas konkurētspēju un lai nodrošinātu tūrisma līdzsvarotu un ilgtspējīgu attīstību, ir būtiski uzlabot tūrisma pakalpojumu kvalitāti.
Par kvalitāti var runāt tikai tad, ja produkts vai pakalpojums apmierina patērētāja vajadzības un cerības. Patreiz Latvijā pakalpojumu sfērā vēl ir maz uzņēmumu, kas nopietni domā par kvalitātes vadības sistēmu ieviešanu. Tas izskaidrojams ar izpratnes par kvalitāti, zināšanu, motivācijas un resursu trūkumu.
Tai pat laikā, nenoliedzami, tūrisma nozarē tiek piemēroti vairāki standarti, kas jāievēro pakalpojumu sniedzējiem.…

Author's comment
Atlants