Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mobings virtuālajā vidē', 1.
  • Research Papers 'Mobings virtuālajā vidē', 2.
  • Research Papers 'Mobings virtuālajā vidē', 3.
  • Research Papers 'Mobings virtuālajā vidē', 4.
  • Research Papers 'Mobings virtuālajā vidē', 5.
  • Research Papers 'Mobings virtuālajā vidē', 6.
  • Research Papers 'Mobings virtuālajā vidē', 7.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Mobings virtuālajā vidē    3
  Kā palīdzēt pārtraukt sistemātisku pārdarīšanu pusaudžu vidū    5
  Mobinga sekas    6
  Secinājumi    6
  Literatūras saraksts    7
Extract

• Pārrunājiet un skaidrojiet pusaudžiem, ka problēmu risināšana vai citu uzmanības iegūšana nav pieņemama, izmantojot vardarbību ne reālajā dzīvē, ne internetā. Māciet pusaudžiem dažādas konfliktu risināšanas stratēģijas.
• Pārbaudiet bērna sociālos tīklus.
• Mobinga gadījumā ir jāveic saruna gan ar mobinga upuri, gan ar vainīgo, iesaistot vecākus un klases biedrus.

Mobinga sekas
• Pastāvīgs stress, kurš noved pie psihiskām saslimšanām.
• Sindroma “burn-out” (pārpūles sindroma) parādīšanās, kad bērns izjūt fizisku un emocionālu izsīkumu, kas var novest pie dažādām saslimšanām.
• Var rasties domas par pašnāvību.
• Negatīvi ietekmē koncentrēšanās spēja, kas izraisa problēmas mācībās.
• Var izjust neuzticību pret apkārtējiem.

Secinājumi
Skolēnu vidū kibermobings kā slēptā mobinga veids pastāv. Eksistē neskaitāmi daudzas sociālās interneta platformas, kur var ievietot komentārus indivīda nonicināšanai un naida izraisīšanai, un kas līdz ar to ir apgrūtinošs faktors kibermobinga novēršanai. Skolās notiek informatīvi izglītojoša rakstura pasākumi, kuros skolēniem tiek skaidroti drošības jautājumi e-vidē.

Author's comment
Atlants