Evaluation:
Published: 10.04.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Dramatizācijas rotaļa', 1.
  • Summaries, Notes 'Dramatizācijas rotaļa', 2.
  • Summaries, Notes 'Dramatizācijas rotaļa', 3.
Extract

Rotaļas gaita:
Skolotāja kā stāstnieks, bērni sadala lomas. Skolotāja sāk stāstīt pasaku, bērni turpina pēc lomām un kopā ar skolotāju liek personāžus flanelografa. Skolotāja ar uzvedošu jautājumu palīdzību palīdz atcerēties pasakas tekstu un dialogus, veicinot bērnus runāt izteiksmīgi, piedāvājot katram personāžam emocionālu nokrāsu.
Nodarbības beigās audzinātāja parāda bērniem, kur atradīsies flanelogrāfs ar attēliem, kurus bērni var izmantot savās rotaļās.
Pēc pasakas izspēlēšanas nodarbībā izejas materiāli atradās bērniem pieejamā vietā. Bērni brīvajā laikā no rītiem un pēcpusdienā paši gāja klāt un ņēma flanolofrāgu un personāžu attēlus.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants