Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Skaistumkopšanas uzņēmuma stratēģijas pamatmodelis', 1.
  • Samples 'Skaistumkopšanas uzņēmuma stratēģijas pamatmodelis', 2.
  • Samples 'Skaistumkopšanas uzņēmuma stratēģijas pamatmodelis', 3.
  • Samples 'Skaistumkopšanas uzņēmuma stratēģijas pamatmodelis', 4.
  • Samples 'Skaistumkopšanas uzņēmuma stratēģijas pamatmodelis', 5.
  • Samples 'Skaistumkopšanas uzņēmuma stratēģijas pamatmodelis', 6.
  • Samples 'Skaistumkopšanas uzņēmuma stratēģijas pamatmodelis', 7.
  • Samples 'Skaistumkopšanas uzņēmuma stratēģijas pamatmodelis', 8.
  • Samples 'Skaistumkopšanas uzņēmuma stratēģijas pamatmodelis', 9.
  • Samples 'Skaistumkopšanas uzņēmuma stratēģijas pamatmodelis', 10.
Extract

Stratēģiju īstenošana.
Atverot skaistumkopšanas salonu „Mella” klienti saņems šādus pakalpojumus - Friziera pakalpojumi – griešana, krāsošana, ķīmiskā matu taisnošana, frizūru veidošana, matu pieaudzēšana, dažādi ārstnieciskie pakalpojumi matiem. Manikīra pakalpojumi – Manikīrs, pedikīrs, klasiskais, Eiropas, austrumu, aparāta, SPA manikīrs, lakošana, nagu pieaudzēšana ar gēlu, akrilu, biogēlu, bio-skulpturgēlu, dažādi ārstnieciskie pakalpojumi nagu, roku kopšanai. Masiera pakalpojumi – atsevišķu ķermeņa daļu masāžas, ārstnieciskās masāžas, šokolādes masāžas, sildošās masāžas, karsto akmeņu masāžas, aļģu masāža, zilo mālu masāžas, u.c..Sejas kopšanas speciālista pakalpojumus – fotoepilācija, RF- liftings, LIFT masāža LPG, ādas foto atjaunošana, mezoterapija, VIP – LINE kosmetoloģija, kosmetologa pakalpojumi, kontūru plastika ar hialuronskābu. Solārijs – Vertikālie un horizontālie intensīvie solāriji, piemēroti dažādu ķermeņa daļu sauļošanai, kā arī visa ķermeņa. Varēs iegādāties gan profesionālos matu kopšanas līdzekļus, gan nagu un roku kopšanas līdzekļus, gan solāriju līdzekļus, kuri ir atzīti profesionālās skaistumkopšanas līnijā visā pasaulē.
Ja klients nebūs apmierināts ar kādu no salona „Mella” pakalpojumiem, vai darbinieku kompetenci, viņam tiks atgriezta nauda, vai radušās domstarpības tiks pārrunātas un tiks rasts kompromiss, kas abām pusēm būtu pieņemams. Salons būs prestižs, tāpēc klientu neapmierinātība izveidotu klientu loka samazināšanos

Atlants