Evaluation:
Published: 14.12.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
  • Research Papers 'Raksturs', 1.
  • Research Papers 'Raksturs', 2.
  • Research Papers 'Raksturs', 3.
  • Research Papers 'Raksturs', 4.
  • Research Papers 'Raksturs', 5.
  • Research Papers 'Raksturs', 6.
  • Research Papers 'Raksturs', 7.
  • Research Papers 'Raksturs', 8.
  • Research Papers 'Raksturs', 9.
  • Research Papers 'Raksturs', 10.
  • Research Papers 'Raksturs', 11.
  • Research Papers 'Raksturs', 12.
  • Research Papers 'Raksturs', 13.
  • Research Papers 'Raksturs', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Personības veidošanās process    3
2.  Ģimenes loma personības veidošanās procesā    5
2.1.  Iedzimtība – personības veidošanās pamats    5
2.2.  Saskarsme ģimenē    6
3.  Skolas ietekme uz personas veidošanos    11
  Secinājumi    13
  Bibliogrāfiskais saraksts    14
Extract

Ģimene ir pats svarīgākais sabiedriskais organisms cilvēces pastāvēšanas telpā. To visos laikos un visās vietās ir uzsvēruši gan zinātnieki, gan pētnieki, gan vienkārši jebkurš cilvēks uz šīs zemes. Visiem tas ir tik saprotams, ka par to vairs nemaz nerunā pētīšanas aspektā.
Savukārt svarīgākais organisms ģimenē ir bērns, par kura attīstību un nākotni ir atbildīgi vecāki. Vai vecākiem ir jābūt pedagogiem, lai izaudzinātu savu bērnu par individualitāti? Kādas metodes un līdzekļi būtu jāizmanto audzināšanā lai bērns izveidotos par tādu personību ar kuru vecāki varētu lepoties?
Nešaubīgi, ka vienotas receptes visiem vecākiem un bērniem nav, taču ir klasiskas vērtības, kuras izmantojot bērna audzināšas procesā, var iegūt tikai pozitīvus rezultātus. Šādas vērtības ir cieņa, godīgums, pieklājība, empātija, pienākuma apziņa u.c.…

Author's comment
Atlants