Evaluation:
Published: 30.08.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Neētisku reklāmu apkopojums un raksturojums', 1.
  • Presentations 'Neētisku reklāmu apkopojums un raksturojums', 2.
  • Presentations 'Neētisku reklāmu apkopojums un raksturojums', 3.
  • Presentations 'Neētisku reklāmu apkopojums un raksturojums', 4.
Extract

Reklāmas plakāta redzama sieviete – grūtniece, kura rokā tur glāzi ar alu. Lai arī tā ir bezalkoholiskā alus reklāma, ko var spriest pēc teksta kreisajā sānā: Non alchocolic Nova schin, tulkojumā: Bezalkoholisks Nova schin (zīmola nosaukums), tā tikuntā manā izpratnē ir neētiska, jo:
1) Bieži reklāma netiek skatīta kopumā, bet tikai ātri apskatīta, kas nozīmē, ka daudzi var nepamanīt tekstu, kur norādīts, ka dzēriens ir bezalkoholisks, tik pat labi, kāds, kurš nesaprot angļu valodu var nesaprast šo reklāmu un uzskatīt to par mudinājumu grūtniecēm lietot alkoholiskus dzērienus.
2) Acīmredzot, reklāma radīta, lai šokētu cilvēkus, taču, manuprāt, tas nav pieļaujams uz sieviešu, kuras gaida bērniņu, rēķina, jo ir daudzas neizglītotas sievietes, kuras šī reklāma var mudināt un ietekmēt.

Author's comment
Atlants