-
Lauku tūrisma uzņēmums, tā ilgtspēja
Research Papers7 Tourism, Traveling, Business, History, Culture
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Lauku uzņēmums „Gančauskas” | 4 |
1.1. | Atrašanās vieta | 4 |
1.2. | „Gančauskas” piedāvātie pakalpojumi | 4 |
2. | Tuvākās apkārtnes resursu un piedāvājuma izvērtējums | 6 |
2.1. | Tuvākās apkārtnes apskates objekti | 6 |
2.2. | Tuvākās apkārtnes resursu izvērtējums | 7 |
3. | Uzņēmuma klienti un sadarbības partneri | 8 |
3.1. | Klienti | 8 |
3.2. | Sadarbības partneri | 8 |
4. | Uzņēmuma mārketinga darbības izvērtējums | 9 |
5. | Uzņēmuma darbības izvērtējums ilgtspējīga lauku tūrisma attīstībā | 10 |
Secinājumi | 11 | |
Priekšlikumi | 11 |
Secinājumi
1. Nometnes kompleksa atrašanā vieta ir izdevīga, gan tūristu piesaistes ziņā, gan arī no atpūtas viedokļa – jo no pilsētām ir liels attālums;
2. Teritorijas apkārtnes resursi dod plašu iespēju izveidot jaunas pastaigu takas, kā arī citas lauku tūrisma aktivitātes;
3. Mārketinga darbības ir nepietiekamas, lai piesaistītu jaunus klientus;
4. Daudziem vietējiem Siguldas un Līgatnes iedzīvotājiem nav zināms par nometnes kompleksu „Gančauskas”;
5. Uzņēmuma darbības izvērtējums ilgtspējīga lauku tūrisma attīstībā ir vērtējams pozitīvi.
Priekšlikumi
1. Izvietot tuvākajā apkārtnē norādes par nometnes kompleksa atrašanās vietu, sadarbībā ar vietējām pašvaldībām;
2. Ievietot reklāmrakstus vai sludinājumus vietējā mēroga laikrakstos;
3. Ar vietējo pašvaldību atļauju uztaisīt tuvākajā apkārtnē jaunas atpūtas vietas;
4. Papildināt lauku tūrisma piedāvājumu ziemai, piemēram, izveidot distanču slēpošanas trasi.
…
Referāts, 12.lpp par lauku tūrisma uzņēmuma ilgtspējību, Tūrisma un viesmīlības studiju programmā, Lauku tūrisms. Darbā tiek apskatīts pats uzņēmums, tuvākās apkārtnes resursu un piedāvājuma izvērtējums, mārketinga darbība un attīstība ilgtspējas nozīmē.