Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
  • Essays 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 1.
  • Essays 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 2.
  • Essays 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 3.
  • Essays 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 4.
  • Essays 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 5.
  • Essays 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 6.
Extract

Mūsuprāt K.G.Jungs ir inteliģentākais un intelektuālākais no visiem psiholoģijas klasiķiem. Viņa uzskati neatspoguļo daudzu citu autoru iespējams pašmērķīgo vēlmi teoretizēt - standartizēt, klasificēt, tipizēt. Daudzviet psiholoģijā šī tieksme vai tendence ir kļuvusi par apstākli, kas atrodas pretrunā ar psiholoģijas kā zinātnes nozīmīgāko izpētes objektu – individualitāti. Ar ko Jungs vienmēr saista interesi – viņš atvēl lielu daļu savos pētījumos neizzinātajam un iracionālajam, viņš dod priekšroku pieredzei un terapeitiskajiem faktiem nevis teorijai, viņš realizē savas ārstniecības metodes, rēķinoties ar X faktoru. Citiem vārdiem – Jungs strādā ar to informāciju, ko viņa rīcībā nodod pacients un tai ir dominējošā loma arī attiecībā pret jebkuru teoriju.…

Author's comment
Atlants