Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 5.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 6.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 7.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 8.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 9.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 10.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 11.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 12.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 13.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 14.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 15.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 16.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 17.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 18.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 19.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA „Premier tour” darbības specifika    4
1.1.  Uzņēmuma makrovide    5
1.2.  Uzņēmuma komercdarbība    6
1.3.  Uzņēmuma darbība marketingā    10
1.4.  Uzņēmuma vadība, personāla vadība un motivēšana    12
2.  Praktikanta pieredze prakses laikā    15
  Secinājumi un priekšlikumi    17
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Tūrisma aģentūra „Priemier tour” atrodas tūristiem pieejamā un izdevīgā vietā – pilsētas centrā;
• Aģentūrai ir ļoti plašs pakalpojumu klāsts;
• Uzņēmuma tēls ir veiksmīgi izveidots un jau ieguvis savu vietu Latvijas tūrisma tirgū;
• Uzņēmuma mārketinga darbība ir efektīva un produktīva, jo uzņēmums attīstās un tam ir savs patstāvīgo un korporatīvo klientu loks ne tikai Latvijā, bet arī vairākās citās valstīs;
• Tūrisma aģentūras darbinieki ir kvalificēti un strādā profesionāli.

Priekšlikumi:
• Piesaistīt vairāk darbinieku resursu, jo esošais personāls brīžiem ir pārslogots;
• Tūrisma aģentūrai būtu nepieciešams vairāk sadarboties ar augstskolām un pieņemt praktikantus, lai piesaistītu topošos profesionāļus;
• Ievietot plašāku informāciju par uzņēmumu globālajā tiklā;
• Vairāk pievērsties ceļojumu organizēšanai un nodarboties ar to individuāli.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants