Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Presentations 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 1.
  • Presentations 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 2.
  • Presentations 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 3.
  • Presentations 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 4.
  • Presentations 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 5.
  • Presentations 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 6.
  • Presentations 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 7.
  • Presentations 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 8.
  • Presentations 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 9.
Extract

Ārpuscenu konkurence (mārketinga aktivitātes, komunikācija)
Monopola uzņēmumiem nav nepieciešamas mārketinga aktivitātes, jo pats uzņēmums ir unikāls, tomēr ļoti bieži šādi uzņēmumi sponsorē „skaļus” pasākumus.
AS „Latvijas Gāze” sponsorē daudz dažādus pasākumus, kā piemēram, LG ir Latvijas vīriešu un sieviešu basketbola izlases partneris, Latvijas Nacionālās operas patrons un Latvijas Olimpiskās komitejas sponsors.

Barjeras
Jaunu uzņēmumu ienākšanu monopola tirgū ietekmē daudz un dažādas barjeras.
Runājot par Latvijas Gāzi,
tad citiem pārdevējiem nav iespējas iekļūt šajā tirgū, jo ir nepieciešami lieli kapitālieguldījumi, kas bieži vien ir nelietderīgi (piemēram, gāzes vada izbūve, pazemes gāzes krātuves izveide u.tt.)

Atlants