Evaluation:
Published: 27.03.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Presentations 'Neuromārketings', 1.
  • Presentations 'Neuromārketings', 2.
  • Presentations 'Neuromārketings', 3.
  • Presentations 'Neuromārketings', 4.
  • Presentations 'Neuromārketings', 5.
  • Presentations 'Neuromārketings', 6.
  • Presentations 'Neuromārketings', 7.
  • Presentations 'Neuromārketings', 8.
Extract

Patērētāji nezin, ko viņi grib
Neuromārketings ir mārketinga disciplīna, kas analizē smadzeņu procesus, paļaujoties uz neurozinātni, lai zinātu cilvēku motivāciju, pieņemot lēmumus, un tādējādi izmantotu šo informāciju, lai veicinātu noteikta produkta iegādi.
Tradicionālā marketingā, lai izveidotu kādu produktu, svarīgi ir potenciālajiem klientiem jautāt: kas tieši ir tas, ko viņi grib? Taču cilvēki ne vienmēr var uz šo jautājumu atbildēt, jo paši klienti atbildi nezin. Tāpēc, lai labāk izprastu šīs vēlmes, tiek pielietoti neuromārketinga rīki, kas, pieņemot, ka atbilde uz šo jautājumu ir nederīga, izmanto dažādus rīkus, lai to izprastu fizioloģiskā un neiroloģiskā līmenī. …

Author's comment
Atlants