Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 1.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 2.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 3.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 4.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 5.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 6.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 7.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 8.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 9.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 10.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 11.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 12.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 13.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 14.
  • Research Papers 'Preces iesaiņojums. Tā nozīme uzņēmējdarbībā', 15.
Extract

Priekšlikumi
1. Samazināt sieriņu cenu, kā arī biežāk taisīt akcijas cenas, jo daudzi tos nepērk tikai augstās cenas dēļ.
2. Atgriezt uz iepakojuma vārniņas emblēmu, jo daudziem sieriņš asociējas tieši ar to.
3. Mārketinga kampaņās likt uzsvaru uz Kāruma produktu labo garšu un augsto kvalitāti, jo tie ir raksturlielumi, kas patērētājiem šķiet vissvarīgākie.
4. Uzlabot piena produktu kvalitāti, jo respondentu pieredzē ir gadījumi, kad produktu kvalitāte bijusi slikta, kas liek tiem pārstāt iegādāties šos produktus.
5. Kādiem produktiem ieviest arī caurspīdīgus iepakojumus, jo patērētāji dod priekšroku arī caurspīdīgiem iepakojumiem.

Author's comment
Atlants