Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 1.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 2.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 3.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 4.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 5.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 6.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 7.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 8.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 9.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 10.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 11.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 12.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 13.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 14.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 15.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 16.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 17.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 18.
  • Business Plans 'Biznesa plāns ar nosacījumiem', 19.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļa    5
3.  Pakalpojums    6
4.  Tirgus analīze    10
5.  Mārketinga stratēģija    14
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    16
7.  Uzņēmuma vadība un organizācija    18
8.  Svarīgākie pasākumi 3-5 gadu periodam    19
9.  Risks un problēmas    20
10.  Finansu informācija    21
Extract

Šis biznesa plāns izveidots, lai uzsāktu uzņēmējdarbību, sekmīgi to attīstītu un gūtu peļņu.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Autoprieks” sniegs pakalpojumus,kas saistīti ar auto virsbūves remontu un krāsošanu smagi bojātām automašīnām. Savā tālākajā darbībā uzņēmums savu sniegto pakalpojumu loku varētu paplašināt atbilstoši pieprasījumam.
Veicot tirgus pētījumu noskaidrojām, ka šis biznesa veids Lubānā un tās apkārtnē nav attīstījies, pateicoties gan negatīvam rādītājam - zemam dzīves līmenim. Taču katrs sevi cienošs lubānietis un tās lauku teritorijas iedzīvotājs pārvietojas ar automobili un tādēļ mēs uzskatam, ka šī reģiona iedzīvotāji būs mūsu potenciālie klienti.
Taču biznesu paredzēts uzsākt pateicoties drošai klientūrai, kuru pārstāvēs apdrošināšanas sabiedrības “B” un “A”. Aprēķini izstrādāti pamatojoties uz reālajām izmaksām, ņemot vērā konkurentu cenas.
Lai sasniegtu iecerēto firma ”Autoprieks” savas darbības sākumā plāno nodarbināt 2 meistarus un 1 palīgstrādnieku.
Veicot anketēšanu, secinājām, ka 91% aptaujāto autobraucēju labprāt sava auto remontu veiktu Lubānas servisā, tādēļ plānojam, ka mūsu klientu loks nākotnē paplašināsies un iespējams arī sniegto pakalpojumu klāsts. …

Author's comment
Atlants