Author:
Evaluation:
Published: 09.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība pirmsskolā ar dominantēm matemātikā un mūzikā', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība pirmsskolā ar dominantēm matemātikā un mūzikā', 2.
  • Summaries, Notes 'Integrētā nodarbība pirmsskolā ar dominantēm matemātikā un mūzikā', 3.
Extract

Uzdevumi:
1.Veicināt bērnu uzmanības attīstību, izmantojot mūzikas klausīšanos kā uzmanības koncentrēšanās veidu.
2.Nostiprināt izpratni par dažādu ģeometrisko formu daudzveidību, izmantojot dažādus ritma mūzikas instrumentus; nostiprināt bērniem ritma izjūtu.
3.Veicināt vispārināšanas prasmes un prasmi atrast formu, figūru pēc vairākām pazīmēm (krāsa, materiāls, lielums, forma).
4.Veicināt pozitīvo emociju attīstību kopīgi muzicējot un darbojoties mūzikas pavadījumā.
Materiāli: lelle Tince, zaķu Jānītis, trijstūra vīriņš, leļļu teātra skatuve, kurā attēloti un izvietoti dažādu lielumu, krāsu formu trijstūri, trijstūru piramīdas, uz aizmugures kulises zīmējums, kurā redzamas trijstūra mājas ar trijstūra logiem un durvīm, trijstūra puķes un koki, ritma mūzikas instrumenti – klucīši (pa divi katram bērnam), 3 mūzikas instrumenti – trijstūri.…

Author's comment
Atlants