Evaluation:
Published: 09.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 1.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 2.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 3.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 4.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 5.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 6.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 7.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 8.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 9.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 10.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 11.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 12.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 13.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 14.
  • Research Papers 'Mobilā mārketinga attīstība Latvijā', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mobilais marketings    4
  Darbības shēma    5
  Mobilais mārketings Latvijā    7
  Iespējas    9
  Media House    11
  SWOT analīze    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Ne visi zina, kas ir mobilais mārketings, jo tā ir pilnīgi jauna mārketinga nozare Latvijā. Latvijā gandrīz visi iedzīvotāji lieto mobilo telefonu – spēlē spēles, lejupielādē mūziku, lieto internetu, raksta īsziņas utt. Uzņēmumi šīs iespējas var izmantot, lai reklamētu savu zīmolu, produktu vai pakalpojumu. SIA „Media House”, kas ir lielākais šī pakalpojuma sniedzējs Latvijā, projektu vadītājs Mairis Skuja atklāj, ka mobilais mārketings Latvijā attīstās lēni, bet tajā slēpjas liels un neizmantots potenciāls. 2008. gadā 1.3 miljardi cilvēku visā pasaulē izmantos mobilo tālruni, lai piekļūtu interneta saturam, informē vadošais uzņēmums IT, telekomunikāciju un plaša patēriņa tehnoloģiju pētījumu nozarē ''IDC''.…

Author's comment
Atlants