Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Iepazīšanās ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 1.
  • Summaries, Notes 'Iepazīšanās ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 2.
  • Summaries, Notes 'Iepazīšanās ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 3.
  • Summaries, Notes 'Iepazīšanās ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 4.
  • Summaries, Notes 'Iepazīšanās ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 5.
  • Summaries, Notes 'Iepazīšanās ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 6.
Extract

Iepazīšanās ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm
TĒMA: „Cilvēka ķermenis”
MĒRĶIS: Sevis izzināšana – paša ķermenis.
UZDEVUMI: 1. Izprast cilvēka piecas maņas.
2. Eksperiments ar tausti.
IEPRIEKŠĒJAIS DARBS: iepriekšējā dienā notiek pārrunas par cilvēka uzbūvi.
Plānotie rezultāti:
Nodarbībā iepazīšanās ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm iepazīstināt bērnus ar cilvēka piecām maņām. Padziļināti apskatīt tausti un to arī izmēģināt. Bērniem ar eksperimenta palīdzību parādīt kā darbojas tauste un sajūtas.
Nodarbības metodika:
1.nodarbības struktūra un tās pamatojums –
a.Izskaidrot bērniem cilvēka 5 maņas ar uzskates materiāliem
b.skolotājas jautājumi bērniem par tēmu.
c.bērnu jautājumi skolotājai par tēmu.
d.Eksperiments ar tausti. Skolotājai kopā ar bērniem to izmēģināt, lai bērni varētu izprast kāstas notiek.
e.Eksperimenta rezultātu pārrunāšana ar bērniem.…

Author's comment
Atlants