Author:
Evaluation:
Published: 04.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 1.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 2.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 3.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 4.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 5.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 6.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 7.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 8.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 9.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 10.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 11.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 12.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 13.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 14.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 15.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 16.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 17.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 18.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 19.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 20.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 21.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 22.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 23.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 24.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 25.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 26.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 27.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 28.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 29.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 30.
  • Research Papers 'Videonovērošanas sistēmu produkcijas mārketings un virzīšana Latvijas tirgū ', 31.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
Videonovērošanas sistēmu raksturojums    4
1.1  Video-drošības sistēmas izvēles nozīme    5
1.2  Video sistēmu uzbūves līmeņu raksturojums    6
1.2.1  AV kameras + iegultā video apstrādes kaste +    7
1.2.2  AV kameras + video karte + Dators +    8
1.2.3  IP kameras (ar iebūvētu Web serveri) +    9
„Personal m-Guard” videonovērošanas sistēmu marketings    11
2.1  Mārketinga kompleksa elementi    11
2.1.1  Produkts    11
2.1.2  Cena    12
2.1.3  Sadale un izvietojums    14
2.1.4  Virzīšana    16
Videonovērošanas sistēmas mārketinga stratēģija    18
3.1  Misija    19
3.2  Stratēģijas aspekti    19
3.2.1  Stratēģijas aspekti: Ansofa izaugsmes matrica    19
3.2.2  Stratēģijas aspekti: Konkurences priekšrocības avots pēc M.Portera    20
3.2.3  Stratēģijas aspekti: Vērtības faktori pēc Treisi un Virsema modeļa    21
Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
  Pielikumi    26
1.  Mobilo operatoru tīklu cenu salīdzinājums    26
Extract

„Mūsdienu situācijai visā pasaulē, arī Latvijā raksturīga ne vien dinamiski straujas izmaiņas sociālekonomiskos un politiskos procesos, tehnoloģiju attīstība un globalizācija tendences, kas visās jomās rada gan vēlamus, gan nevēlamus apstākļus, bet arī nozīmīgas un straujas izmaiņas gan katra cilvēka un visas sabiedrības, gan arī uzņēmumu un dažādu organizāciju drošības jomā. Drošības problēmā – tikai tiek veltīta plaša uzmanība visos sabiedrības līmeņos – sākot ar starptautiskām institūcijām un beidzot ar katru individuālu cilvēku, jo drošības vajadzības nodrošināšana ir būtiski svarīga gan katram cilvēkam, gan labvēlīgai sabiedrības un valsts attīstībai, gan arī, protams, sekmīgai uzņēmējdarbībai.”1
Drošība ir viens no būtiskiem sociālo, ekonomisko, tehnisko, ekoloģisko un bioloģisko sistēmu pastāvēšanas, darbošanās un attīstības nosacījumiem. …

Author's comment
Atlants