Author:
Evaluation:
Published: 29.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Elektorālo kampaņu politiskais konteksts, finansēšana, stratēģija un taktika', 1.
  • Summaries, Notes 'Elektorālo kampaņu politiskais konteksts, finansēšana, stratēģija un taktika', 2.
Extract

Mūsdienās gandrīz nevienas vēlēšanas nav iedomājamas bez pirmsvēlēšanu kampaņām visos masu medijos- televīzijā, radio un presē. Šādi politiķi cenšas piesaistīt uzmanību tieši savai partijai, iegūt vēlētāju simpātijas un pārliecināt, ka tieši attiecīgā partija ir labāka par citām un, ka jābalso tieši par šo partiju. Līdz ar to politiķi kļūst arvien atkarīgāki no saziņas līdzekļiem, jo saprot, ka vēlēšanu rezultātus nosaka tas, ko vēlētāji par viņiem zina un kāda ir vēlētāju attieksme pret viņiem. Ļoti maza daļa vēlētāju personiski pazīst politiķus, par kuriem balso, vai ir ar viņiem tikušies. Prese ļoti viegli spēj nomelnot jebkuru cilvēku, publicējot nepārbaudītu, subjektīvu informāciju, vai tieši pretēji- izveidot pozitīvu tēlu. Īpaši priekšvēlēšanu laikā ir daudz mērķtiecīgu kampaņu, kurās preses izdevumi vai televīzijas kanāli uzkrītoši kritizē vai slavē kādu partiju vai politiķi.
Sākotnēji vēlēšanas organizēja un arī atmaksāja pašas partijas. …

Author's comment
Atlants