• Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības pirmsskolā un pamatskolā

     

    Research Papers8 Psychology

Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 1.
  • Research Papers 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 2.
  • Research Papers 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 3.
  • Research Papers 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 4.
  • Research Papers 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 5.
  • Research Papers 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 6.
  • Research Papers 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 7.
  • Research Papers 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 8.
  • Research Papers 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Atmiņas veidi    4
2.  Atmiņas pamatprocesi    5
3.  Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības pirmskolā un pamatskolā    6
4.  Aizmiršanas likumsakarību pētīšana    7
  Secinājumi    8
  Literatūras saraksts    9
Extract

Secinājumi
• Atmiņu var iedalīt četros veidos – pēc saglabāšanas veida, pēc saglabāšanas ilguma, pēc cilvēka aktivitātes iegaumējot, pēc iegaumētās informācijas specifiskuma.
• Atmiņas pamatprocesos ietilpst iegaumēšana, atpazīšana, aizmiršana, reproducēšana, saglabāšana un atcerēšanās. Katrs norit pēc savām likumībām, tomēr cieši saistīti un atkarīgi viens no otra.
• Loģiskā iegaumēšana ir saistīta ar domāšanu un runu, bet mehāniskā iegaumēšana ir saistīta ar loģiski nesaistītu informāciju.
• Pirmskolas vecuma bērniem svarīga ir loģiskā iegaumēšana, jo bērns izzina pasauli, kas liek viņam domāt un loģiski izprast lietu kārtību, bet pamatskolā tiek izmantota mehāniskā iegaumēšana, kas bērnam ļauj apgūt vielu, kas var savā starpā nebūt saistīta.
• Aizmiršana ir pretējs process saglabāšanai. Tā ir nespēja kaut ko atcerēties vai arī nepareiza atcerēšanās - to, kas tiek iegaumēts, tiek nomainīta ar kaut ko tam līdzīgu.

Author's comment
Atlants