Author:
Evaluation:
Published: 04.03.2019.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Latviešu valodas eksāmena 2016.gada otrā uzdevuma atbildes', 1.
  • Summaries, Notes 'Latviešu valodas eksāmena 2016.gada otrā uzdevuma atbildes', 2.
Extract

13.Šie cilvēki ir pārliecināti, ka datori un skolas nav savienojamas – datori nomāc gan bērna radošo domāšanu, gan ķermeņa kustības, gan cilvēcisko saskarsmi, gan nedalītas uzmanības brīžus.
14.Rakstīšana ar roku stimulē smadzeņu darbību un sinhronitāti starp kreiso un labo smadzeņu puslodi, kas, rakstot drukātiem burtiem vai drukājot ar tastatūru, nav novērots.
15.Smadzeņu darbības stimulēšana, gribas treniņš, telpas un estētiskā izjūta - tās ir tikai dažas vērtības, ko cilvēks iegūst, rakstot ar roku, un kā trūkst, drukājot ar tastatūru.
16.Kārlis Egle (1887–1974), bibliogrāfs un literatūrvēsturnieks, ir atzinis: „Rakstīšana ir labākais līdzeklis, kā sevi piespiest domāt.”

Author's comment
Atlants