Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Mākslas festivāla scenārijs', 1.
  • Samples 'Mākslas festivāla scenārijs', 2.
  • Samples 'Mākslas festivāla scenārijs', 3.
  • Samples 'Mākslas festivāla scenārijs', 4.
  • Samples 'Mākslas festivāla scenārijs', 5.
  • Samples 'Mākslas festivāla scenārijs', 6.
  • Samples 'Mākslas festivāla scenārijs', 7.
Extract

PASĀKUMA FORMA: izglītojoši izklaidējošs festivāls
DALĪBNIEKI: 8.-9. klases skolēni
NORISES LAIKS: maija pirma piektdiena no plkst.9:30 – 14:00 (skat. Norises programmu)
NORISES VIETA: Liepājas 3.pamatskola

Pasākuma mērķi:
Rosināt skolēnu fantāziju;
Attīstīt skolēnu domāšanu;
Pilnveidot izdomas prasmi;
Iesaistīt skolēnus kopīgā darbībā.

Pasākuma uzdevumi:
sekmēt sadarbību izgl. iestādes darbinieku starpā;
skolēniem veicināt izpratni par mākslas darbiem;
veicināt skolēnu cieņas attīstību pret savu un citu darbiem
Audzināšanas metodes:

Teātris, diskusija
Sagatavošanās pasākumam:
Sarunāt ar teātra vadītāju aizņemties kostīmus;
sagatavot mākslas darbu reprodukcijas sadzīves žanrā;
sagatavot nepieciešamas dekorācijas (galdus, krēslus, sveces un t.t.)
noklāt Aktu zāles virsmu ar speciālu materiālu (cīņas paklājiem, palagiem un t.t.), lai zālē būtu neformālā iekārta;
noformēt skatuvi ar dekorācijām un rāmjiem;
sadalīt Aktu zāli pa sektoriem (sk.shēmu);
noformēt Aktu zāli ar reprodukcijām;
atrast sponsorus skolēnu apbalvošanai;
sarunāt un uzaicināt uz pasākumu kostīmu pārzini, stilistu, režisorus, aktierus, DJ (vai atbildīgu par skaņu) (būtu labi organizēt tikšanās un iepazīstināt skolēnus ar viesiem pirms pasākuma, lai festivāla laikā skolēni zinātu, pie kā konsultēties);
sarunāt no viesiem žūriju, kas vērtēs skolēnu darbību un rezultātus;
sarunāt fotogrāfu;
informēt klases audzinātājus par festivāla norises programmu;
informēt skolēnus par to, ka uz pasākumu jāņem līdzi auduma gabalus, palagus, dvieļus un t.t.;
sagatavot afišas;
parunāt ar skolēniem par mākslas darbiem (žanriem, tehniku, ko gribēja pateikt mākslinieks, gleznojot/zīmējot mākslas darbu, kādas emocijas izsauc un t.t.)
sadalīt skolēnus pa grupām (un pierakstīt tās) tā, lai katrā no tām būtu vismaz viens pretēja dzimuma skolēns;
sameklēt jautru un uzmundrinošu mūziku, kuru varētu atskaņot pasākuma gaitā.

Author's comment
Atlants