Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Salīdzinoša reklāma, sortiments, mazumtirdzniecība', 1.
  • Summaries, Notes 'Salīdzinoša reklāma, sortiments, mazumtirdzniecība', 2.
  • Summaries, Notes 'Salīdzinoša reklāma, sortiments, mazumtirdzniecība', 3.
  • Summaries, Notes 'Salīdzinoša reklāma, sortiments, mazumtirdzniecība', 4.
Extract

Salīdzinoša reklāma ir jebkura reklāma, kurā izmantots salīdzinājums, kas tieši vai netieši norāda uz konkurentu vai konkurenta piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem.
Salīdzinājums nedrīkst būt maldinošs. Salīdzinājumu veido atbilstoši godīgas konkurences principiem, izmantojot faktus, kurus var pierādīt.
Salīdzinošā reklāma, ciktāl tas attiecas uz salīdzinājumu, ir atļauta, ja ievēroti visi turpmāk minētie nosacījumi:
- tā salīdzina preces vai pakalpojumus, kas paredzēti vienām un tām pašām vajadzībām vai vieniem un tiem pašiem mērķiem…

Author's comment
Atlants