Evaluation:
Published: 02.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 8.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 9.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 10.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 11.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 12.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 13.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 14.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 15.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 16.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 17.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 18.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 19.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 20.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 21.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 22.
  • Research Papers 'Reklāmas radošais darba plāns uzņēmumam', 23.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kompānijas apraksts    4
2.  Produkta raksturojums    5
3.  Reklāmas mērķi    10
4.  Reklāmas radošā stratēģija    12
4.1.  Mērķa tirgus    12
4.2.  Reklāmas veids, mērķi un objekti    15
4.3.  Teksta stratēģija un taktika    16
5.  Reklāmas sludinājums    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras saraksts    23
Extract

Šī darba mērķis ir reklāmas radošā darba plāna izstrāde.Lai varētu izstrādāt reklāmas radošo darba plānu, darbā būs nepieciešams risināt šadus uzdevumus:
Produkta raksturojums;
Reklāmas mērķu noteikšana;
Reklāmas radošās stratēģijas izstrāde;
Reklāmas sludinājuma izveidošana.
Reklāmas radošo darba plānu es izvēlējos izstrādāt nelielai frizētavai “Balbieris” kura atrodas Skrundā. Šai frizētavai nekad nav bijusi nopietni izstrādāta reklāma. Tas mani pamudināja izstrādāt reklāmas radošo darba plānu tieši šai frizētavai.
Par šo frizētavu, tās galveno konkurentu un mērķa auditoriju man ir pieejams pietiekoši plašs informācijas daudzums, tādēļ reklāmas radošo darba plānu man būs vieglāk izstrādāt un pēc iespējas mazāk kļūdām.
Šajā darbā es atspoguļošu frizētavas “ Balbieris “ analīzi, kā arī salīdzināšu to ar galveno konkurentu.
Izstrādājot reklāmas radošo darba plānu , es balstīšos uz mācību literatūru , uzņēmuma nepublicētiem materiāliem , savām teorētiskajām zināšanām un personīgajām domām.…

Author's comment
Atlants