Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Intervija, tās analīze', 1.
  • Samples 'Intervija, tās analīze', 2.
  • Samples 'Intervija, tās analīze', 3.
  • Samples 'Intervija, tās analīze', 4.
  • Samples 'Intervija, tās analīze', 5.
  • Samples 'Intervija, tās analīze', 6.
Extract

1.Manis izvēlētais intervējamais bija meitene, gara auguma, blondiem matiem un klasisko stilu. Sarunas laikā nopratu, ka meitene varētu mācīties augstskolas 2.kursā, tātad 20-22 gadu veca. Meitene bija pozitīvi noskaņota un pārsteidzoši laipna. Varēja just, ka persona ir ekstraverta un ļoti komunikabla. Intervija viņai nesagādāja nekādas grūtības. Tā kā šo sarunas biedreni man sarunāja paziņa, tad sarunas apstākļi bija ļoti brīvi, saruna ritēja viegli no viņas puses un man nebija jādomā par to kā lai intervējamo iedrošina atraisīties. Ja man būtu pie šīs meitenes jāpieiet klāt citā situācijā- ja intervija pirms tam nebūtu sarunāta, es noteikti to nedarītu, jo liktos, ka mani atraidīs.
2.Intervējamā izvēlējās tēmu „Pozitīvas un negatīvas jūtas, ko es izjūtu pret kādu sev svarīgu cilvēku”, līdz ar to sarunas galvenās tēmas bija viņas izjūtas pret savu līdzšinējo puisi un izglītību. Viņu viedokļi krasi atšķiras, un meitene to nespēj pieņemt, ka puisis neiet studēt. Tika izrunātas arī viņas vīzijas par nākotni, ko viņa gribētu redzēt apkārt sev. Nedaudz pieskārāmies arī tam, kā šo negatīvo pusi varētu atrisināt.
3.Kopumā, varēja novērot, ka intervējamai šī problēma ir ļoti svarīga un nepatīkama.…

Author's comment
Atlants