Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 1.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 2.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 3.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 4.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 5.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 6.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 7.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 8.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 9.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 10.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 11.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 12.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 13.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 14.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 15.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 16.
  • Research Papers 'Pirmsskolas izglītības nozares analīze', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Nozares vispārīgs apraksts    4
1.1.  Izglītības sistēma    4
1.2.  Pirmsskolas izglītība    6
1.3.  Nozares specifika, galvenie ietekmējošie faktori    7
1.4.  Pašreizēja situācija un nosacījumi attīstībai    9
2.  Uzņēmumu darbība    12
3.  Statistikas dati un ekonomiskie rādītāji    14
4.  ID Analīze    17
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    18
Extract

Pirmsskolas izglītības iestāde (to skaitā ir iekļaujāmi valstiskie un privātie bērnudārzi, dažādas bērnu studijas) šodien veic nozīmīgu darbu pirmsskolas vecuma bērnu attīstīšanā, to personības pamatu veidošanā un sagatavošanā darbībai un mācībām skolā. Tiek attīstīta bērna individualitāte un sekmēta bērna «Es» apzi­ņas veidošanās. Bērnu iepazīstina ar apkārtējo pasauli (dabu, lietām, parādībām), uzvedību tajā, attieksmi pret to, tiek virzīti bērnu individuālie priekšstati uz iespēju izteikt sevi radošajā darbībā - izteikt vārdos, attēlot krāsās, skaņās, kustībās, dziesmās, dejās; sekmē lai viņš veiktu patstāvīgus secinājumus, risinājumus, atrast kopsakarību. Ir svarīgi veidot izpratni par piederību Latvijas tautai, sniegt priekšstatus par dažādu etnisko kultūru vērtību, būt atvērtiem citām kultūrām. Latvijas izglītības reforma ienes izmaiņas pedagoģiskā darba organizācijā un attieksmēs.
Pirmsskolas vecumā bērns attīstās fiziski, pilnveidojas viņa psihiskie procesi un attīstās prāta darbība. Tikai audzināšanas procesā, radot piemērotus apstākļus un plašas praktiskās darbošanās iespējas, individuāli pieejot katra audzēkņa vajadzībām, attīstās bērna prāts. Pirmsskola sagatavo bērnu skolas gaitu uzsākšanai, nostiprinot tā fizisko veselību, attīstot to garīgi. No pirmsskolas izglītības iestādes bērns aiziet uz skolu praktiski un psiholoģiski sagatavots turpmākajām mācībām.…

Author's comment
Atlants