Evaluation:
Published: 28.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Iepakojums - viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 1.
  • Essays 'Iepakojums - viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 2.
Extract

Manā skatījumā iepakojums ir tas, pēc kā izvēlas preci, ja vairākas ir vienādas pēc veida, cenas un daudzuma. Mārketingā bez oriģinālas reklāmas un iepakojuma atšķirības preci ir grūti izcelt no citām un to pārdot, tāpēc iepakojums ir jāizmanto kā viens no galvenajiem ieročiem preces vai pakalpojumu (ekonomikā un uzņēmējdarbībā dažāda veida palīdzības sniegšana fiziskām vai juridiskām personām par atlīdzību jeb samaksu) pārdošanā un ar to ir jāizceļ prece piedāvājuma klāstā no citām.…

Author's comment
Atlants