Author:
Evaluation:
Published: 17.09.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 1.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 2.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 3.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 4.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 5.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 6.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 7.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 8.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 9.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 10.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 11.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 12.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 13.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 14.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 15.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 16.
  • Summaries, Notes 'Projekta pieteikums', 17.
Extract


Projekta nosaukums: Laikmetu mantojums mūsdienai
Projekta norises vieta: Cēsu rajons, Cēsīs.
Projektu finansiāli atbalsta Eiropas Savienība, grantu programmu administrē Sabiedrības Integrācijas Fonds.
Projekta grants: SO “Atdzimšana un atbalsts”
Projekta partneri: SO “Cēsu Slavjaņje”; Sarkana Krusta Cēsu raj. komitēja; Cēsu sanatorijas meža skola; Cēsu 2. vakara maiņu skola; Cēsu 2. vidusskola.
Projekta mērķi:
Sabiedrības integrācija, vienotas sabiedrības veidošana, dažādu tautu kultūras kopīgas iezīmes veidošana, spēja sadzīvot ar apkārtējo sabiedrību, organizēt un realizēt kopīgus projektus, sociālo prasmju attīstīšana.
1.Latvijas tautas un slavu tautas tradicionālas kultūras līdzīguma un kop īpašību apzināšana.
2.Dažādu tautu pārstāvju satuvināšana, jauno savstarpējo saišu izveidošana, iesaistīšana audzēkņus kultūras apritē. Iepazīšanas ar citu tautību tradīcijām un senas kultūras mantojumu.
3.Jauno kultūro - etnisko kontaktu nodibināšana. Cieņas pret citu tautu tradīcijām audzināšana ( pievīšana, modināšana)
4.Komunikācijas starp Latvijas tautības un mazākumtautības pārstāvjiem veicināšana. Saites ar senču tradīcijām aktualizēšana.
5.Dažādu tautību pārstāvju vienotības sajūtas apzināšana.
6.Folklora mantojumu mūsdienai tuvināšana, lai tradicionālajās kultūras pieredze kļūst par mūsu bērnu pieredzi.…

Author's comment
Atlants