• Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības

     

    Essays1 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 1.
  • Essays 'Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības', 2.
Extract

„Jo bērncentrētākas ir mācības, jo labāki ir bērna rezultāti gan sociālajā, gan akadēmiskajā jomā,” (Izglītība un demokrātijas kultūra: bērnības pieredze ,1998, 24) tas viennozīmīgi akcentē arī pedagogu darbu- bērnos izraisīt interesi, par jaunajām zināšanām, lai arī pēc to apgūšanas, bērniem būtu vēlme tās pielietot un uzzināt par tām vairāk.
Es uzskatu, ka humānisms un demokrātija nenoved pie visatļautības bet pie rezultāta, un virza skolēnu uz pareizā ceļa attīstībā. Galvenais, lai pedagogam pret visiem ir vienlīdzīga attieksme, lai nav tā, ka kāds ir mīļāks, bet kādu citu acīs nomelno. Manuprāt, bērnus vajag mācīt ar mīlestību, prieku un lielu interesi tajā ko viņi dara (protams, par labajām lietām).

Author's comment
Atlants