Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Essays 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 1.
  • Essays 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 2.
  • Essays 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 3.
  • Essays 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 4.
Extract

Uzņēmuma „Laima” stiprās puses:
Latvijas saldumu vizītkarte un kopā ar A/S „Staburadze” – lielākās saldumu ražošanas koncerns Baltijā.
A/S „Laima” ir izturējusi gan abus Pasaules karus, gan okupācijas režijumus, bet kvalitatīvā saldumu garša ir saglabājusies un attīstās arvien jaunās niansēs.
Liela uzņēmējdarbības un saldumu ražošanas pieredze, apm. 130. gadu pieredze.
Pircēji zina ,ka uz šo vārdu var paļauties – tā ir augsta kvalitāte.
Ļoti plašs un dziļš preču sortiments – kopā ar „Staburadzi” 430 dažādu saldumu veidi.
Gada apgrozījums sasniedz 24 miljonus.…

Author's comment
Atlants