Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi', 1.
  • Presentations 'Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi', 2.
  • Presentations 'Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi', 3.
  • Presentations 'Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi', 4.
  • Presentations 'Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi', 5.
  • Presentations 'Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi', 6.
  • Presentations 'Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi', 7.
  • Presentations 'Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi', 8.
  • Presentations 'Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi', 9.
Extract

Konkurējošo firmu realizētie mārketinga pasākumi
BMW markas piesaiste caur kino. Iespējams, BMW vislabākā asociācija ar filmām ir saistībā ar tā apvērsumu zīmola un produkta novietojumā, lai veicinātu tā atpazīstamību.
On-line mārketinga stratēģija. BMW ir arī sava on-line stratēģija, uzņemot digitālās filmas, kur galvenie varoņi ir BMW markas automobīļi. Aktieri šajās filmās saskaras ar dažādām bīstamām situācijām, sēžot, protams, pie BMW stūres. Pēdējā īsfilmu sērija „The Hire” uzdevums bija veidot zīmola attieksmi, kas perfekti iemieso BMW garu.
Pasākumu sponsorēšana. BMW filozofijas pamatā ir aktīva, radoša un moderna komunikācija ar klientiem, rūpējoties par klientu brīvā laika pavadīšanas iespējām.
Speciālie piedāvājumi. Katru mēnesi tiek piedāvātas jaunas akcijas, kuras iekļauj cenu atlaides, īpašus līzinga piedāvājumus, reģistrāciju CSSD, papildus riepu komplektus, pretaizdzīšanas sistēmu iebūvi u.c. piedāvājumi.
Izstādes un auto šovi. BMW piedalās dažādās izstādēs un auto šovos visā pasaulē, tādā veidā popularizējot savu preci un informējot par jaunumiem.
Autosports. BMW markas automašīnas piedalās arī dažādās sacīkstēs, kas savā veidā arī ir mārketinga pasākums.
Reklāma. BMW savu produkciju virza ar reklāmas palīdzību gan televīzijā, internetā, gan radio, gan vidē, gan presē un arī reklāmas bukletos. Savās reklāmās BMW izmanto arī slavenības kā piesaistes objektus.
Konkurējošā priekšrocība – vācu kvalitāte.…

Author's comment
Atlants