Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 1.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 2.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 3.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 4.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 5.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 6.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 7.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 8.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 9.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 10.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 11.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 12.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 13.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 14.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 15.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 16.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 17.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 18.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 19.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 20.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 21.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 22.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 23.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 24.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 25.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 26.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 27.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 28.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 29.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 30.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 31.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 32.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 33.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 34.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 35.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 36.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 37.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 38.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 39.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 40.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 41.
  • Research Papers 'Runas (pirmsskolas vecumā) un rakstīšanas (sākumskolas vecumā) traucējumi bērnie', 42.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Literatūras apraksts    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Bērnu runas attīstība    6
1.2.  Runas traucējumi un to klasifikācija    7
1.2.1.  Klīniskā (klīniski pedagoģiskā) klasifikācija    8
1.2.2.  Pedagoģiskā (padagoģiski psiholoģiskā) klasifikācija    9
1.3.  Rakstu traucējumi un to klasifikācija    9
2.  Pētnieciskā daļa    12
2.1.  Pētījuma organizācija    12
2.2.  Bērnu izpēte ar runas traucējumiem    12
2.3.  Bērnu izpēte ar rakstu traucējumiem    16
2.4.  Vingrinājumi un ieteikumi runas traucējumu novēršanai.    20
2.5.  Vingrinājumi un ieteikumi rakstu traucējumu novēršanai    21
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
  Anotācija    25
  Аннотация    26
Extract

Valoda ir katra cilvēka neatņemama dzīves sastāvdaļa, tā veido komunikācijas iespējas, palīdz apstrādāt informāciju un veido domu apmaiņu. Ar valodas nosaucošu funkciju mēs esam spējīgi nosaukt parādības, priekšmetus un darbības konkrētā vārdā, ar domāšanas un informācijas iegūšanas funkciju mēs lasām grāmatas, skatāmies kino un klausāmies radio, un emocionālā funkcija mums sniedz iespēju paust emocijas: prieku, skumjas, pārdzīvojumus utt.
Valodas lietojumam ir ļoti svarīga un noteicoša loma katra indivīda dzīve, tās pilnveidošanā un personīgo mērķu sasniegšanā.
Saskarsmē cilvēks lieto tikai nelielu daļu sava vārda krājuma, kurš ir pilnveidots un iegūts laika gaitā. Cilvēka valodas attīstība sāk savu pilnveidošanu jau agrā bērnībā. Bērnam piedzimstot pastāv ģenētisks mehānisms, kurš ļauj uztvert valodas zīmes, tās producēt un pareizi lietot, taču ne vienmēr šī producēšana un uztvere tiek pilnīgi un veiksmīgi attīstīta, problēmas, kuras veidojas šo procesu neveiksmīgā attīstīšanās laikā pēta, analizē un koriģē speciālās pedagoģijas nozare – logopēdija.…

Author's comment
Atlants