Evaluation:
Published: 10.12.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Principa realizācija dienas ritmā', 1.
  • Summaries, Notes 'Principa realizācija dienas ritmā', 2.
Extract

Personiskuma
Attīstīt bērnam mājas izjūtu, to nozīmi. Katram sava māja. Ieraudzīt mājas dabā, prast izskaitīt to stāvus. Mācīties kādas mājas ir dzīvniekiem un atšķirt tās dabā
Sagaidīšana-katru bērnu un vecākus mīļi sagaida grupā, sasveicināšanās un smaids, kas spēj uzrunāt katru. Reizēm smaids spēj pateikt vairāk nekā vārdi un neko nemaksā. Uzklāt galdu lellēm. Izgriežam apļus un izkrāsojam- tie ir šķīvji
Saskarsmes veidošana- dot iespēju palīdzēt un rūpes par grupas biedriem. Palīdzēt saklāt galdu un atnest ēdienu- maizi, ābolus u.c. Prast atšķirt, ka kartupeļus ēdam ar dakšiņu, bet zupu ar karoti.…

Author's comment
Atlants