Evaluation:
Published: 04.12.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Dabas taku piedāvājuma analīze', 1.
  • Samples 'Dabas taku piedāvājuma analīze', 2.
  • Samples 'Dabas taku piedāvājuma analīze', 3.
  • Samples 'Dabas taku piedāvājuma analīze', 4.
  • Samples 'Dabas taku piedāvājuma analīze', 5.
Extract

Secinājumi:
1. Dabas takas visbiežāk tiek veidotas kā konkrētā dabas vai nacionālā parka sastāvdaļa.
2. Lai dabas taka ieinteresētu apmeklētājus ir nepieciešama ne tikai atbilstošā infrastruktūra, bet arī kaut kāds īpašs elements vai tematika, kas atšķirtos no citiem.
3. Izvēlētajās dabas takās pēc internetā pieejamās informācijas, var secināt, ka infrastruktūra ir pietiekoši labi attīstīta, ir arī norādes un informācijas stendi.
4. Dabas takās atpūsties var arī ģimenes ar bērniem, jo dabās takas grūtības pakāpe ir viegla un bieži takās ir ierīkoti dažādi spēļu vai mācību elementi, kas piesaista bērnu uzmanību.

Author's comment
Atlants