Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Essays 'Kvantitatīvās izpētes metodes', 1.
  • Essays 'Kvantitatīvās izpētes metodes', 2.
  • Essays 'Kvantitatīvās izpētes metodes', 3.
  • Essays 'Kvantitatīvās izpētes metodes', 4.
  • Essays 'Kvantitatīvās izpētes metodes', 5.
  • Essays 'Kvantitatīvās izpētes metodes', 6.
  • Essays 'Kvantitatīvās izpētes metodes', 7.
  • Essays 'Kvantitatīvās izpētes metodes', 8.
Extract

SECINĀJUMI
Izpētot kādās grupās ir iedalītas Kvantitatīvās pētījumu metodes, darba autors nonāca pie secinājuma, ka visefektīvākās varētu būt netiešās, datorizētās. Pirmkārt aptauju ir iespējams veikt anonīmi. Respondentam nav jāatklāj sava personība, un tas noteikti veicina to, ka atbildes ir sniegtas patiesi. Protams nav zināms kādi ir konkrētā respondenta apstākļi, aptaujas sniegšanas laikā un pastāv risks par to, ka ārējie apstākļi var ietekmēt atbildes.
Otrkārt, lēti. Lai veiktu vienkāršu aptauju internetā ir iespējams atrast vairākas mājas lapas, kuras bez maksas piedāvā gatavas sagataves uz kā pamata var izveidot anketu un veikt aptauju. Kā arī izstrādāti dažādi rīki, kas palīdz vizualizēt un apkopot informāciju.
Treškārt ātrums un vienkāršība. Nav nepieciešams daudz laika un īpaši speciālu zināšanu, lai uz iepriekšminētās anketas sagataves pamata izveidotu sev vajadzīgo aptaujas rīku.
Ceturtkāt, izmantojot sociālo tīklu dotās iespējas, ir iespējams atlasīt skaitliski lielu, bet konkrētu interešu cilvēku grupu, kas nebūtu iespējams mēģinot veikt aptauju tiešā veidā.
Darba autors veica aptauju un rezultātus lūdzu skatīt 1. pielikumā. Aptauja tika publicēta vienu dienu. Saņemtās 7 aizpildītās anketas uzskatāms par labu rezultātu un tas ļauj nonākt pie sekojošiem secinājumiem.
Pirmajā jautājumā 4 no 7 respondentiem uzņēmumu dibinās tuvākajā laikā, kas dod pārliecību par to, ka jurista piedāvātie pakalpojumi ir vai tuvākā laikā būs nepieciešami. Otrais jautājums, 6 no 7 plāno dibināt mikrouzņēmumu. Attiecīgi secinājums, mārketinga aktivitātes tiks koncentrētas uz piedāvājumu dibināt mikrouzņēmumu, kas visvairāk interesēt. Trešais jautājums dod informāciju par to, ka lielākoties potenciālie klienti nebūs iepriekš nodarbojušies ar uzņēmējdarbību un viņiem nav pieredzes uzņēmuma dibināšanā. Ceturtais un piektais jautājums dod pārliecību, ka potenciālie uzņēmuma īpašnieki izmantos jurista pakalpojumus un ir gatavi maksāt vairāk par 100 eiro.

Author's comment
Atlants