-
Caurvadspējas noteikšana viena ceļa dzelzceļa līnijai Zilupe - Ventspils
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | DARBA SATURS | 4 |
2. | APRĒĶINA SECĪBA | 6 |
2.1. | Posma caurvadspējas noteikšana | 6 |
2.1.1. | Posmā kravas vilciena maksimāli pieļaujama garuma noteikšana | 6 |
2.1.2. | Vagonu skaita noteikšana kravas vilciena sastāvā | 6 |
2.1.3. | Kravas vilcienu bruto masas noteikšana | 6 |
2.1.4. | Tukšas kravas vilciena masas noteikšana | 6 |
2.1.5. | Vilciena celtspējas koeficienta noteikšana | 7 |
2.1.6. | Kustības grafika perioda Tper noteikšana | 7 |
2.1.7. | Posma esošās caurvadspējas noteikšana | 9 |
2.2. | Rekonstrukcijas pasākumu izstrāde, lai paaugstinātu caurvadspēju Zilupes –Ventspils dzelzceļa līnijā | 10 |
3. | Līnijas posmu caurvadspējas noteikšana pēc rekonstrukcijas pasākumu ieviešanas | 11 |
3.1. | Dzelzceļa līnijas caurvadspējas izmaiņas noteikšana pēc rekonstrukcijas( visiem posmiem) | 11 |
SECINĀJUMI | 13 |
SECINĀJUMI
Tika noskaidrots ar aprēķiniem, ka visas dzelzceļa līnijas Zilupe-Ventspils caurvadspēja ir 26,8 milj.t. Ar rekonstrukciju pasākumiem, tas ir, aprīkojot dzelzceļa līnijas posmu ar auto bloķēšanas sistēmu, panāktu, ka organizētu pāra daļēju - pakešu kustības grafiku, kā arī viens no rekonstrukcijas darbiem būtu organizēt kustības grafiku ar paketēšanas koeficientu palielinātu līdz = 0,8. Rezultātā caurvadspēju efektivitāti dzelzceļa posmā Rēzekne-Krustpils izdevās palielināt par 91,4% jeb līdz 51,6 milj.t.
…
Darba paraugs caurvadspējas noteikšanai viena ceļa dzelzceļa līnijai ''Zilupe-Ventspils'', priekšmetā transporta sistēmu funkcionēšanas pamati. ''Latvija nav bagāta ar derīgajiem izrakteņiem, bet tai ir labs ģeogrāfiskais stāvoklis. Latvija ir viena no tām retajām valstīm, kura var izmantot visus transporta veidus. Mums ir ceļi, ir ostas un kuģu satiksme,ir dzelzceļš, ir aviācija. Turklāt nozīmīgs ir fakts, ka Latvijai ir Eiropas Savienības ārējā robeža, un tas nozīmē, ka tieši caur mūsu valsti tiek veikti kravu pārvadājumu starp ES valstīm un Krieviju, un Ķīnu. Turklāt tas ir gan imports, gan eksports. Dzelzceļa transportam mūsdienās nozīmīgākie ir tranzītkravu pārvadājumi, kas veido ¾ no kravu plūsmām. Pa dzelzceļu pārvadāto pasažieru skaits samazinās. Pārvadātās kravas uz un no Latvijas ostām lielākoties ir: naftas produkti, minerālmēsli, metāli, koksne. ''
