Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Klientu apkalpošanas speciālistu nozares darba tirgus izpēte', 1.
  • Summaries, Notes 'Klientu apkalpošanas speciālistu nozares darba tirgus izpēte', 2.
  • Summaries, Notes 'Klientu apkalpošanas speciālistu nozares darba tirgus izpēte', 3.
Extract

9)Problēmas, ar kurām var sastapties izvēlētajā profesionālajā jomā:
• Klientu atbalsta speciālistam jābūt ar labām adaptācijas spējām, jo darba apstākļi var mainīties pat vienas kompānijas ietvaros
• Jābūt prasmei ātri apgūt jaunu informāciju, jo neskatoties uz iepriekšēju sagatavotību katrā darbavietā ir savi produkti, pakalpojumi darba rutīna, kas jāapgūst pēc iespējas īsākā laika posmā.
• Reprezentabls un sakopts ārējais izskats, ādas kopšana un veselīga ārējā izskata uzturēšana, jo klientu atbalsta speciālists, ir kompānija seja.
10) Kādas ir prasības, lai strādātu sava jomā:
• Vidējā vai vidējā profesionālā izglītība specialitāte, lai gan var būt arī prasības pēc aukstākās izglītības attiecīgajā nozarē.
• Darba pieredze darbā ar klientiem jau skolas laikā, piemēram, tirdzniecība būs liela priekšrocība
• Var būt nepieciešama sanitārā grāmatiņa.
• Vairāku Svešvalodas prasmes.

Author's comment
Atlants