Evaluation:
Published: 07.09.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 1.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 2.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 3.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 4.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 5.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 6.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 7.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 8.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 9.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 10.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 11.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 12.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 13.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 14.
  • Practice Reports 'Diplomprakses atskaite', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses vietas raksturojums    3
2.  Kultūras menedžmenta uzdevumu izpilde    4
2.1.  Īss projekta koncepcijas apraksts    4
2.1.1.  Nepieciešamības pamatojums    4
2.2.  Projekta mērķi un to pamatojums    5
2.3.  Finanšu resursu pārvaldība projektā    5
2.4.  Projektam nepieciešamo resursu plānošanas un piesaistes procesa analīze    5
2.5.  Darba grupas komplektēšana    6
2.5.1.  Atlases kritēriji    6
2.6.  Projekta publicitātes kampaņas izstrāde    7
2.7.  Projekta norises gaitas raksturojums    8
2.8.  Projekta SWOT analīze    8
2.9.  Praktikanta pienākumi projektā    9
3.  Specializācijas uzdevumu izpilde    10
3.2.  Projekta mērķu un uzdevumu uzstādījums    10
3.3.  Produkta budžeta plānošana    11
3.4.  Produkta darba plāna sastādīšana un pamatošana    12
3.5.  Produkta praktiska realizācija    12
3.6.  Produkta efektivitātes novērtējums    13
Extract

Veicot projekta apstrādi, tika izmantota Adobe Premiere Pro CC video montāžas programma un Adobe Audition CC, kur tika apstrādāta iegūtā videomateriāla skaņa. Skaņu bija nepieciešams apstrādāt, jo intervijas laikā tika izmantots spoguļkamerā iebūvētais mikrofons.

3.6. Produkta efektivitātes novērtējums
Projekts tiks publicēts sadarbojoties ar Cēsu novada jauniešu domi, kas aktīvi iesaistās nov. aktivitāšu plānošanā, tiks izveidots youtube.com kanāls, kur tiks publicētas visas īsfilmas par katru no vietējiem uzņēmumiem. Projekts tiks publicēts internetā, jo pēc Latvijas Interneta asociācijas datiem, Latvijā uz 2014. gada 5. janvāri bija 1.9 milj. iedzīvotāju, toties interneta lietotāju skaits bija 1.6 milj. iedzīvotāju. Procentuāli interneta lietotāji Latvijā attiecībā pret kopējo valsts iedzīvotāju skaitu 2014. gadā bija 81.7%. Pamatojoties uz šo informāciju, kā galvenais publikācijas veids tiks izmantots internets, tādā veidā sasniedzot vislielāko mērķauditorijas daļu.
Darba autore uzskata, ka ir apņēmusies veikt vērienīgu projektu, kurā tiks iesaistīta visa Cēsu pilsēta. Par projekta efektivitāti varēs spriest tikai pēc projekta realizācijas un apkopotajiem datiem gan no interneta iegūtajiem, gan pašiem uzņēmējiem, kas piedalīsies projekta realizēšanā.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants