Evaluation:
Published: 17.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 1.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 2.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 3.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 4.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 5.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 6.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 7.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 8.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 9.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 10.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 11.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 12.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 13.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 14.
  • Research Papers 'Sociālā portāla facebook.com lietošanas paradumi dažādās vecuma grupās', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Sociālie mediji    5
1.2.  Mediju sociālās funkcijas    5
1.3.  Mediju individuālās funkcijas    6
2.  Sociālā tīkla facebook.com raksturojums    7
3.  Metodoloģija    8
4.  Rezultāti    9
4.2.  Aptaujas analīze    9
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
  Pielikums    13
Extract

Secinājumi
1. Informācijas apmaiņa ir svarīgākā pazīme sociālo tīklu izmantošanai. Tai seko nepieciešamība socializēties, atkarība/ieradums un iespēja aizpildīt brīvo laiku.
2. Izvirzītā hipotēze, ka aktīvākie lietotāji ir vecumā no 16 līdz 26 gadiem ir apstiprinājusies.
3. Facebook.com ir maz maksas pakalpojumi (salīdzinot ar pašmāju draugiem.lv), bet to izmanto vairāk strādājošie, nekā studenti.
4. Lielākā daļa facebook.com lietotāju vismaz vienu reizi ir atvēruši kādu no spēļu aplikācijām, bet tikai 15.9% spēles spēlē ikdienā.
5. 40% lietotāju, facebook.com lieto mazāk par 30 minūtēm dienā.
6. Attīstot pētījumu, veicot salīdzināšanu ar Latvijas veiksmes produktu draugiem.lv, varētu noskaidrot un veikt salīdzināšanu gan ar sociālo portālu auditoriju un citiem lietošanas paradumiem.
7. Veicot pētījumu neizdevās realizēt kādu nerakstītu, bet pieņemtu hipotēzi par to, ka facebook.com lietotāji ir aktīvi spēļu lietotāji. Pēc darba autores domām, tas neizdevās tāpēc, ka lietotājiem negribas atzīt, ka viņi daudz aktīvāk izmanto spēles, nekā patiesībā domā. Atkarība no spēlēm nesākas ikdienas spēlēšanā, vai darot to tikai datorā. Viedtālruņu spēļu aplikācijām ir iespēja pieteikties ar facebook.com profilu. Pēc darba autores domām, daļa respondentu neatbildēja adekvāti, jo neuzskata to par facebook.com spēļu spēlēšanu.

Author's comment
Atlants