Author:
Evaluation:
Published: 03.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 1.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 2.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 3.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 4.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 5.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 6.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 7.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 8.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 9.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 10.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 11.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 12.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 13.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 14.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 15.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 16.
  • Research Papers 'Sieviešu attieksme pret dizaina priekšmetiem ar netradicionālu funkciju', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    4
  Dizains    5
  Kas ir dizains?    5
  Kas nosaka dizaina izvēli?    5
  Kas ir netradicionāls dizains?    6
  Funkcija un vizuālais tēls    6
  Kas ir funkcija dizainā?    6
  Kas ir vizuālais tēls?    7
  Kādas ir pieņemtās normas?    7
  Metodes apraksts    8
  Procedūra    8
  Instrumentārijs    8
  Dalībnieki    8
  Secinājumi    13
  Literatūras saraksts    15
  Pielikums Nr.1    16
  Pielikums Nr.2    18
Extract

Procedūra
Pētījums tika veikts Jelgavā. Aptaujātas sievietes, dažādās Jelgavas vietās ( uz ielas, veikalos u.c.).

Anketēšana notika individuāli, bez laika ierobežojumiem. Anketējamajam netika jautāti tādi personiskie dati kā vārds vai uzvārds, tādā veidā tika ievērota anonimitāte
Instrumentārijs
Savā pētījumā izmantoju anketu kā instrumentāriju. Anketā tika ievietoti 6 attēli, lai varētu salīdzināt attieksmi. Attēli tika izvēlēti nejauši, no jaunāko dizaineru darbiem.
Anketā tika sniegta šāda informācija :

Vispārējā informācija par aptaujātajiem respondentiem (dzimums, vecums, izglītība)
Viedoklis par jaunu lietu svarīgumu dzīvē
Viedoklis par funkcijas/vizuālā tēla nozīmīgumu (kas svarīgāks?)
Respondenta interese par jaunāko dizaineru darbiem
Respondenta attieksme pret dotajiem attēliem
Respondenta izvēle starp dotajiem netradicionālā dizaina piemēriem
Respondenta attieksme pret netradicionālu dizainu
Dalībnieki
Aptaujātie 70 respondenti bija sievietes vecumā no 15 līdz 50 gadiem ar vidējo vecumu 22 gadi. Tabula 1 sniedz datus par aptaujāto respondentu izglītības līmeni.…

Author's comment
Atlants