Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 1.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 2.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 3.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 4.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 5.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 6.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 7.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 8.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 9.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 10.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 11.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 12.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 13.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 14.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 15.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 16.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 17.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 18.
  • Presentations 'Sociālais darbs ar klientu', 19.
Extract

Secinājumi
* Valsts līmenī tiesiskais regulējums nav pietiekami efektīvs un nav izveidota vienota, visaptveroša vardarbības profilakses programma izglītības iestādēs. * Pietrūkst vienotas, visaptverošas sistēmas valstī darbā ar vardarbības veicējiem.
* Pašvaldībā tiek veikts darbs ar vardarbībā cietušajiem, kas mazina iespējamo vardarbības veicēju skaitu
* Preventīvo darbu ir svarīgi veikt, kamēr bērns vēl nav veicis likumpārkāpumu.
* Vardarbība bieži vien aizsākās disfunkcionālā ģimenē.
* Sociālais darbs ar vardarbības veicējiem ir jāpilnveido gan mezo, gan makro līmenī.

Ieteikumi
* Ir nepieciešams izstrādāt visām skolām vienotu standartu mācību iestādes iekšējos kārtības noteikumos par rīcību vardarbības gadījumā
* veidot atbalsta un kompetenču grupas vecākiem, bērniem
* Izstrādāt normatīvos aktus profesionāļu, kārtības nodrošināšanas speciālistu rīcības kompetenču paaugstināšanai vardarbīgo skolnieku uzvedības ierobežošanā.
* Masu medijos mazināt spriedzi, paustās informācijas agresivitāti.
* Masu medijos kultivēt, pozitīvās vērtības.* Mācību priekšmeta „X” ieviešana skolā vidusskolas klasēm, kurā apmācītu jaunos, topošos vecākus, kā veidot ģimeni, kā audzināt bērnus.

Author's comment
Atlants