-
VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga""
Presentations32 Economics, Communications, Transport, Business
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
Lidostas «Rīga» īss apraksts | ||
Ārējās makrovides analīze | ||
Demogrāfiskais faktors | ||
Ekonomiskais faktors | ||
Sociālkultūras faktors | ||
Ģeogrāfiskais un vides faktors | ||
Politiski tiesīgais faktors | ||
Zinātniski tehniskais faktors | ||
Ārējās mikrovides analīze | ||
Klienti | ||
Konkurenti | ||
Piegādātāji | ||
Starpnieki | ||
SVID(SWOT) analīze | ||
Uzņēmuma un tā mijiedarbības analīze | ||
Iespēju un draudu izvērtēšanas matricas | ||
Uzņēmuma paplašinātā SVID analīze | ||
Secinājumi |
8.Secinājumi
1. Izanalizējot uzņēmuma VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga” iekšējo un ārējo vidi, kura ir nozīmīga tirgus izpētes procesa sastāvdaļa un to darbību noteicošus faktorus tika izvirzīti tādi secinājumi, kuri satur atbildes uz ievada izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem:
1. Uzņēmums VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga”” ir lielākais starptautiskās aviācijas uzņēmums Baltijā un ir šī reģiona galvenais gaisa satiksmes centrs.
2. Uzņēmums veido svarīgu pozīciju valsts ekonomikā, saistībā ar IKP un apgrozījumu un protams, paterētāju vēlmju apmierināšanu.
3. Pēc iespēju un draudu izvērtēšanas matricām uznēmumam ir vairāk iespējas nekā draudu, bet arī tos var pārvērst par iespējām.
4. Pēc SVID analīzes tika noteikts, ka apvienojot uzņēmuma stiprās un vājās puses var izstrādāt vairākas attīstības stratēģijas.
5. Ar SVID analīzi tika veicināta dažādu situāciju analīze un pieņemti svarīgie lēmumi, kurus var pielietot arī praktikajā nozīmē.
6. Galvenā lidostas stratēģija ir regulāri uzlabot pakalpojumus un servisa kvalitāti.
7. Galvenie faktori, kas ietekmē pircēja rīcību lidostas pakalpojumu izvēlēšanā ir sociālie, psiholoģiskie un personiskie.
8. Uzņēmuma VAS “Starptautiska lidosta “Rīga” mērķtirgus ir gandrīz visi iedzīvotāji ar pietiekamu ienākuma līmeni.
9. Vispiemērotākie lidostai Ansofa modeļa stratēģijas ir dzīļās iespēšanas stratēģija, tirgus paplašināšanas stratēģija.
10. Visplašāk izplatītas stratēģijas uzņēmumam pēc paplašinātas SVID analīzes ir SO stratēģijas( stiprās puses un iespēju stratēģijas).
…
Prezentācija tika veidota kursa darbam tirgzinības. Par darbu vērtējums tika saņemts 9, pie nosacījuma ka 10 balles nelika nevienam.