-
Reklāmas nozīme preču, pakalpojumu virzīšanai Latvijas tirgū
Research Papers18 Marketing, Advertising, Statistics, Business
| Nr. | Chapter | Page. |
| Ievads | ||
| 1. | Reklāmas būtība | |
| 2. | Reklāmas vēsture | |
| 3. | Reklāmas mērķi un uzdevumi | |
| 4. | Reklāmas līdzekļi | |
| 5. | Reklāma praksē | |
| 5.1. | Veikalu tīkls „Rimi” | |
| 5.2. | Mobilo sakaru priekšapmaksas karte „Zelta Zivtiņa” | |
| 5.3. | Mobilo sakaru operators „Tele2” | |
| Secinājumi | ||
| Izmantotā literatūra |
Secinājumi
• Reklāmas attīstībai meklējami seni aizsākumi. Ziņas par reklāmu meklējamas jau pirmatnējos rakstiskajos dokumentos. Reklāmai ir sena vēsture.
• Reklāmas mērķis ir atstāt psiholoģisku iespaidu uz potenciālo produkta/ pakalpojuma pircēju.
• Reklāmas izplatība attīstās arvien straujāk. Arvien vairāk masu medijos parādās reklāmas.
• Reklāma ir visur- masu medijos, uz ielas, arī etiķete uz produkta ir reklāma.
• Arī reklāmai ir modes tendences- cits citam seko līdz, it sevišķi vienas nozares pārstāvji.
• Reklāmas formu un tehnisko līdzekļu sfēru daudzveidība paver plašas iespējas dažādu pieeju izmantošanā.
• Reklāmas kampaņām tiek atvēlēti lieli līdzekļi. Bet ja līdzekļi neattaisnotu mērķus, tad tos neieguldītu.
• Gandrīz puse no reklāmām tiek raidītas televīzijā, attiecīgi cenas ir krietni dārgākas nekā citi reklāmas veidi.
• Ir novērojami līderi Latvijas reklāmdevēju starpā. Aptaujas un arī sociālo pētījumu rezultātā par tādu ir kļuvis Tele2.
• Pirms reklāmas veidošanas ir skaidri jāizvirza reklāmas mērķi un uzdevumi. Reklāmas izstrāde var būt laikietilpīgs process.
• Latvijā, produkta/ pakalpojuma virzīšanai, reklāma spēlē galveno lomu.
• Laba reklāma IR garants produkta virzībai tirgū.
• Reklāma masu mēdijos veicina noieta preču tirgus attīstību, rezultātā uzņēmēja ieguldījumi reklāmā atmaksājas, un tiek iegūta lielāka peļņa, kas arī ir galvenais mērķis pēc preču reklamēšanas.
…






















