Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Pētnieciskā darbība kā izziņas process', 1.
  • Research Papers 'Pētnieciskā darbība kā izziņas process', 2.
  • Research Papers 'Pētnieciskā darbība kā izziņas process', 3.
  • Research Papers 'Pētnieciskā darbība kā izziņas process', 4.
Extract

Lielākā daļa cilvēku var sevi uzskatīt par sociālajiem zinātniekiem. Katru dienu mēs novērojam un mijiedarbojamies ar daudziem citiem cilvēkiem. Sociālā zinātne ir par visu mūsu sociālo dzīvi, kuru dzīvojam.
Lai kļūtu par labu sociālo zinātnieku ir daudz jātrenējas. Tam ir jāiemācās dažādas zināšanu vākšanas metodes, veidi, kā pārbaudīt jaunas idejas un iegūt jaunas zināšanas. Sociālajam zinātniekam ir jāattīsta sevišķs sociālās domāšanas veids, lai varētu novērtēt visas problēmas.
Sociālais zinātnieks arvien vairāk kļūst par speciālistu ierobežotā lauciņā. Viņš labi pārzina lietas, kas saistītas ar socioloģiju, bet neko daudz nejēdz no ekonomikas vai antropoloģijas. Sociālie zinātnieki savā izpētes procesā izmanto kritisko domāšanu.
Sociālā dzīve ir komplicēta, un ir vairāki iemesli, kāpēc ir grūti to pētīt:
Daudzējādās cēloņsakarības,
daudzie līmeņi,
dažādās attiecības,
reaktivitāte,
novirzes mērīšanā.…

Author's comment
Atlants