Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju efektivitātes noteikšana', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju efektivitātes noteikšana', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju efektivitātes noteikšana', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju efektivitātes noteikšana', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju efektivitātes noteikšana', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju efektivitātes noteikšana', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju efektivitātes noteikšana', 7.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Prece    3
1.1.  Preces mērķa tirgus un pārdošanas vieta    4
2.  Mārketinga komunikācijas izmantoto līdzekļu novērtējums    4
  Secinājumi    5
Extract

Šī darba mērķis ir izvēlēties konkrētu preci vai pakalpojumu. Aprakstīt izvēlēto preci vai pakalpojumu, noteikt mērķa tirgus un pārdošanas vietu. Novērtēt pēc 10 punktu sistēmas katru mārketinga komunikācijas līdzekļa efektivitāti. Pamatot katru novērtējumu. Katru neizmantoto mārketinga komunikācijas līdzekli jāpamato neizmantošanas iemesls.
Tiks veikts konkrētas preces pētījums - prece un pielietotie mārketinga komunikācijas līdzekļi, līdzekļu efektivitāte.

1. Prece
Par pētījuma preci tika izvēlēts jaunums no SIA „Aldaris” alkoholiskais dzēriens „DNight”.
Sekojot pasaules tendencēm dzērienu tirgū, Latvijas lielākā alus darītava Aldaris ievieš jaunu atspirdzinošu dzērienu – alus kokteili – „DNight”.
Tā izveidē un attīstībā ieguldīti vairāk nekā 100 tūkstošus latu, stāsta zīmola vadītāja Agnese Kozlova. Tirdzniecības vietu plauktos un atpūtas vietās jau šobrīd var meklēt divu veidu „DNight” kokteiļus: ar alus un tekilas, citrona garšu un ar alus, degvīna un greipfrūta garšu. 
”DNight” tiek pildīts 0,33 litru pudelē, tā alkohola saturs ir 5,5%.…

Author's comment
Atlants