-
Prakses atskaite lietvedībā
Prakse sākās 12.03. 2009 un ilga līdz 30.04.2009.
Pirmajā prakses dienā 12. martā iepazinos ar prakses vietu.
Otrajā prakses dienā 16.03 iepazinos ar organizācijas struktūru, mērķiem, uzdevumiem.
Trešajā prakses dienā 19.03 iepazinos ar organizācijas lietvedību reglamentējošajiem dokumentiem.
Ceturtajā prakses dienā 23.03 turpināju iepazīties ar organizācijas reglamentējošajiem dokumentiem.
Piektajā prakses dienā 25.03 iepazinos ar pārvaldes dokumentiem, to izstrādāšanu.
Sestajā prakses dienā 30.03 sagatavoju paraugus pārvaldes dokumentiem, ko pievienot prakses atskaites pielikumam.
Septītajā prakses dienā 31.03 īsumā iepazinos ar dokumentu apriti Jaunbērzes pagasta padomē.
Astotajā prakses dienā 02.04 turpināju iepazītie ar dokumentu apriti.
Devītajā prakses dienā 07.04 iepazinos ar dienesta atzīmēm.
Desmitajā prakses dienā 15.04 iepazinos ar dokumenta atvasinājumiem.
Vienpadsmitajā prakses dienā 16.04 iepazinos ar priekšlikumu, iesniegumu un sūdzību izskatīšanu.
Divpadsmitajā prakses dienā 28.04 iepazinos ar organizācijas nomenklatūru, lietu, veidošanu, noformēšanu, uzglabāšanu.
Trīspadsmitajā prakses dienā 29.04 iepazinos ar datorizēto lietvedību, arhīva darbu, biroja tehniku.…
Prakses darba uzdevumu bija: 1. Izvēlēties prakses uzņēmumu. 2. Iepazīties un uzskaitīt iestādes lietvedību reglamentējošos dokumentus. 3. Iepazīties ar pārvaldes dokumentu veidiem. 4. Iepazīties ar organizācijas dokumentu apriti un procesu. 5. Izprast dokumentu dienesta atzīmes un to pielietojums. 6. Iepazīties ar dokumenta atvasinājumiem, to noformēšanu. 7. Attīstīt prasmi izstrādāt un noformēt paraugus. 8. Iepazīties un aprakstīt priekšlikumu, iesniegumu un sūdzību izskatīšanas lietvedību kā, arī reģistrāciju, izskatīšanu, kontroli, izpildi un iznīcināšanu noteikumus. 9. Izprast un aprakstīt iestādes lietu nomenklatūru, organizācijas lietu veidošanu, noformēšanu, uzglabāšanu, datorizēto lietvedību, lietu nodošana arhīvā, arhīva darbu, biroja tehniku iestādē. Prakses laikā pielietotā pētījuma metode bija gan no literatūras iegūtā informācija gan praktiski iegūtās iemaņas, kas balstās uz teorētiskajām zināšanām.