Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Presentations 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 1.
  • Presentations 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 2.
  • Presentations 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 3.
  • Presentations 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 4.
  • Presentations 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 5.
  • Presentations 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 6.
  • Presentations 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 7.
  • Presentations 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 8.
  • Presentations 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 9.
  • Presentations 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 10.
Extract

Patērētājs kā konkurences ietekmējošs faktors.
Objekts – Veikalu apmeklētāji

Mērķis – Noskaidrot patērētāja motivējošos faktorus, kas varētu ietekmēt mazo uzņēmumu konkurētspēju, Jelgavā.

Uzdevumi:

1) Aplūkot konkurenci no teorētiskā aspekta;
2)Eksperta viedokļa noskaidrošana;
3)Veicot pētījumu noskaidrot mazo veikalu konkurētspēju;
4)Apkopot iegūtos datus un veikt secinājumus.

Author's comment
Atlants