Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 1.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 2.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 3.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 4.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 5.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 6.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 7.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 8.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 9.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 10.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 11.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 12.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 13.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 14.
  • Research Papers 'SIA "MUGA" kvalitātes rokasgrāmata', 15.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  DARBĪBAS SFĒRA    6
1.1.  Vispārīgi    6
1.2.  Lietošana    6
2.  NORMATĪVĀ ATSAUCE    7
3.  DEFINĪCIJAS UN SAĪSINĀJUMI    8
4.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMA    9
4.1.  Kvalitātes vadības sistēmas uzbūve, dokumentu vadība    9
5.  VADĪBAS ATBILDĪBA    10
5.1.  Vadības saistības    10
5.2.  Orientācija uz klientiem    10
5.3.  Kvalitātes politika    10
5.4.  Kvalitātes politikas mērķi    10
5.5.  Atbildība, pilnvaras un komunicēšana    11
5.5.1.  Atbildība un pilnvaras    11
5.5.2.  Vadības pārstāvis    11
5.5.3.  Iekšējā komunikācija    11
5.6.  Vadības apskate    11
6.  RESURSU PĀRVALDĪBA    12
7.  PRODUKTA UN PAKALPOJUMU REALIZĀCIJA    13
7.1.  Iztrādes plānošana    13
7.2.  Ar klientiem saistītie procesi    13
7.3.  Projektēšana un izstrāde    13
8.  ANALĪZE UN UZLABOŠANA    15
8.2.  Datu analīze    15
8.3.  Uzlabošana    15
Extract

Organizācijas SIA „MUGA” uzdevums ir piedāvāt patērētājam kvalitatīvu produktu, sniegt kvalitatīvus pakalpojumus. Attīstoties uzņēmumam, nepieciešams uzlabot pakalpojumu sniegšanas procesu, tas nepieciešams, lai uzņemums mūsdienu konkurences apstākļos spētu efektīvāk darboties. Tika izstrādāta kvalitātes vadības sistēmas rokasgrāmata. Izstrādātā kvalitātes vadības sistēma attiecas uz informācijas sistēmu izplatīšanu, ieviešanu un uzturēšanu, tās mērķis nodrošināt pakalpojumu kvalitātes uzlabošanu. Rokasgramata apraksta uzņemuma kvalitātes politiku un mērķus.
Pielikumā atrodams procesu apraksts. Kvalitātes rokasgrāmata pieejama gan uzņēmuma piegādātājiem, gan klientiem.
Kvalitāte rokasgrāmatas mērķis ir aprakstīt kvalitātes vadības sistēmas noteiktas prasības, lai uzņemums spētu nodrošināt efektīvu, atbilstošu standartam pakalpojumu izpildi. Aprakstītās prasības jāievēro, lai piedāvātu klienta vēlmēm atbilstošu servisu. Kvalitātes vadības sistēma veidota atbilstoši ISO 9001:2000 standartam.
Konkurences apstākļos izdzīvos tikai tas, kurš varēs piedāvāt maksimāli kvalitatīvu produkciju un pakalpojumus. Uzņēmumam nepieciešams caur vadības funkcijām, raudzīties nākotnē, plānot, lai varētu sasniegt izvirzītos mērķus. Kvalitātes sistēma nepārtraukti ir jāatjauno, izmaiņas attēlojot kvalitātes rokasgrāmatā.…

Author's comment
Atlants